Pysselsugen!

Satte mig ner för med en kopp kaffe och tänkte att idag ska jag bara ta det lugnt en stund och göra det jag känner för (vilket brukar bli en kort stund eftersom M hellre är vaken än sover;).

Efter några besök på några av alla fina bloggar där ute insåg jag att julen närmar sig med stora steg. Jag kikade in här och blev genast sugen på att knåpa ihop en adventskalender. Kanske är T lite för liten ännu men det går ju att göra en variant med enbart fyra luckor, lådor eller vad man nu vill ha. Ett paket om dagen känns lite väl bra men ett varje söndag hade helt säkert också uppskattats. En idé som tål att tänkas på. Vad pysslar du med inför julen?

Hittade många fina och finurliga kalendrar där ute. Dessa två bilderna är lånade från google.




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: