Omväxling och tack!

Då var veckan innan advent här och jag kan erkänna att jag har smygstartat lite med pysslandet och pyntandet här hemma. Vill ju inte stressa i hjäl mig i helgen;). Fler som smygstartat kanske?

Jag tackar för alla gulliga kommentarer om vårt nya badrum. Jag förstår om ni tycker att det blir tjatigt med enbart inlägg om badrum hela tiden, men nu är det liksom det vi gör på våran fritid och då snöar man lätt in...

Det jag vill komma till är att jag tycker att det vore roligt att få lära känna fler av er som läser min blogg. Några av er känner jag till men det vore roligt om fler av er vill berätta vilka ni är och hur ni har hittat hit. Det är ju sååå roligt att lära känna er och få veta vad ni tycker!

Skulle också mer än uppskatta om ni vill hjälpa mig att fylla på med mer av sånt som intresserar er. Skriver jag för mycket om något eller är det något som ni är nyfikna på att se mer av? Jag vill ju självklart skriva om sånt som jag gillar men på ett sätt som intreserar er också. Ibland är det svårt att veta vad andra uppskattar och därför blir jag glad av all feedback som jag kan få!

Som avbrott mot alla bilder på vårt badrum tänkte jag bjuda på några bilder från vårt sovrum. Känner att det var ett tag sedan jag uppdaterade med bilder därifrån. Rummet är inte helt färfigt när det kommer till inredning och detaljer men jag fyller på och hoppas att det ska bli ännu bättre när jag känner mig klar. Det som jag har gjort senast är att jag har flyttat ljusslingan till fönstret.

Som sagt lämna gärna några rader innan ni klickar er vidare och tack än en gång för att ni tar er tid att läsa min blogg! Jag önskar er alla en mysig kväll!


Louise

Alltså ni har ett riktigt snyggt hem.

Kramis



PUBLICERAT: 2011-11-22, 19:37:03 | URL: http://stylinghouse.blogg.se/
Dessi at [Home and desire]

Men wow. Helt förstummad. Så fint! Jag vill flytta in direkt!



PUBLICERAT: 2011-11-22, 20:57:09 | URL: http://www.homeanddesire.blogspot.com
Hanna - Whiterainbow

Åh vilket fint sovrum!! ger en sån mysig känsla när man ser bilderna :)



PUBLICERAT: 2011-11-23, 10:15:42 | URL: http://whiterainbow.se
nook elib

Vilket härligt sovrum



PUBLICERAT: 2011-11-25, 18:54:40 | URL: http://nook.webblogg.se/
Yenny

Älskar sovrummet, som era övriga rum! Superfint! Och charmigt med snedtak! Skriver några ord om mig själv: 28-årig tjej från ett litet samhälle i Norr, gift och tillsammans med min kärlek sen 9 år tillbaka. Har två flickor, födda april 2008 och sep 2010. Är inne på slutet av mammaledigheten, jobbar som undersköterska. Förutom inredning är jag träningsfreak och filmnörd :) kram!


Hanna

Tack va snälla ni är allihopa! Det är ju så roligt att få höra vad andra tycker, det är ju tack vare er jag får nöjet att skriva här. Kramar till er alla!



PUBLICERAT: 2011-12-06, 11:18:56 | URL: http://inredamedmera.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: