Goda nyheter!


Ja, jag skulle iallafall mer än gärna dricka en god kopp kaffe ur de här snyggingarna! Om du känner att du bara måååste ha dem så får du göra ett besök hos Hemtex snarast. Själv älskar jag mjölkkannan men jag hann inte till Hemtex idag så jag får ta det en annan dag.

Som sagt är vi nu ute på landet vilket är helt underbart! Igår tillbringade vi kvällen i skogen där vi hittade massor av svamp och kvällsmaten var given; varma mackor med svampstuvning, mums! Idag har vi varit i Örebro och shoppat på Bauhaus och IKEA. Fick med oss en hel del saker hem och är du sugen på att se IKEA:s julsortiment så var dem idag i full gång med att packa upp alla godsakerna inför julen...

Imorgon ska vi försöka dra igång vårt lilla projekt här uppe. Vi får se om det går som jag tänkt mig...


Emma

Snygga:) Var me på bauhaus igår:) Ha det superskönt nu ute på landet! Massvis med kramar



PUBLICERAT: 2011-10-13, 22:55:43 | URL: http://www.hemochinredning.blogspot.com
Din kompis

Häftiga kaffekoppar. Härligt i skogen och som bonus hittade ni svamp. Längtar efter bilder på ert nya projekt. Kramar från oss på ett soligt Långö


Dessi at [Home and desire]

Visst är de snygga? Jag gillar de massor och ser fram emot att se de i butik! :)



PUBLICERAT: 2011-10-17, 10:16:54 | URL: http://homeanddesire.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: