Jakten fortsätter...


Satt och kikade lite på Blocket och halkade in på en sida som säljer dessa stolarna. Skrev ju igår att jag gärna vill ha nya. Så här är ytterligare en kandidat som jag faktiskt inte har sett innan. Påminner lite om stolen Frank  från Mio men denna är i konstläder vilket passar mig mycket bättre! Finns att köpa hos dinstormarknad.se i 6-pack för 5395 kr och om jag läste rätt så ingår frakten i priset. Har dock ingen aning om det är en bra sida/ affär. Har du handlat därifrån får du gärna säga vad du tycker. Själv får jag väl Googla lite på sidan och se vad jag får fram... Har du också något som du sååå gärna vill ha?


Dessi at [Home and desire]

Jag har alldeles för mycket på min önskelista med saker som jag vill ha... Suck.



Just nu står en Muuto Mhy-lampa till Vilmers rum, samt IKEA:s PS Stockholm matta till ovanvåningen. Och helst vill jag ha det NU!



PUBLICERAT: 2011-10-06, 16:20:54 | URL: http://homeanddesire.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: