Klaffbord

Sitter och funderar lite på hur jag ska möblera i hallen på övervåningen. Som jag tidigare har berättat skulle jag vilja ha möjlighet att stå upp och jobba viket är svårt att lösa när det är snedtak nästan överallt. Men nu kanske jag har hittat lösningen... ett litet klaffbord från IKEA. Har nämligen en mindre vägg utan snedtak över. Bara för mig att gå upp och mäta nu då...

Och när det är nedfällt läge har man en praktisk hylla för passande saker...blir nog snyggare än med bestick;).
Idag började jag dagen med att spackla taket i badrummet och snart är det dags för en omgång till innan det kan slipas. Vi har också hunnit med en promenad och passade då på att titta in iden nyöppnade Coloramabutiken här i stan. Många bra erbjudanden i en inspirerande miljö, kanske blir det ett besök imorgon igen, tänkte inhandla färg till vårt matbord som ska målas vitt... vad har du för dig i helgen?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: