Bye, Bye!

Natten innan vi åkte hit sov jag inget vidare eftersom lilltjejen höll på att bli sjuk. Så här någon vecka senare är båda barnen sjuka och det verkar nu ha smittat av sig även på sambon. Jag har haft fullt upp idag med två sjuka barn som vägrat att sova och det tär på krafterna. Nu när jag lyckats få båda att sova och själv sitter i soffan och pustar ut kommer tröttheten ifatt och visst är det så att även jag börjar känna mig lite krasslig... Vi får helt enkelt hoppas att jag sover bort det inatt!

Idag har jag inte gjort så mycket nytta där ute men det har herr C. Inredningen plockades ju som ni vet ut, sedan las ny matta in som limmades fast och nu är inredningen åter på plats. Det återstår lite pill med lister och annat för att golvet ska bli helt färdigt. Om jag får säga det själv så blev det riktigt bra! Här får ni först några bilder på hur det såg ut under den gamla mattan... De roliga efterbilderna får ni allt vänta lite på, måste städa av golvet och invänta dagsljus först;). Önskar er alla en riktigt gó helg!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: