Önskas!

Har åter igen insett att tiden flyger iväg! Snart är det dags för M:s namngivningsfest och innan dess är det en hel del som ska fixas! Vi ska bjuda på mat och fika och jag tror att jag har en plan för vad... Vi har flera gånger fått frågan om vad vi önskar oss till henne. Nu är det ju inte för presenternas skull som vi har namngivning men när frågan är ställd så...

Ska jag vara helt ärlig så uppskattar jag saker till rummet eller roliga leksaker framför en silversked som bara ligger i en låda men visst en sked går också bra;). Självklart är det roligt om det man får är något som går att spara som ett minne.

Gjorde ett litet kollage över saker som jag gärna hade velat ha. Och visst finns det många andra fina saker som går lika bra, det är ju faktiskt tanken som räknas! Och något som uppskattas mycket av mig är något som är handgjort. Kanske för att jag själv gillar att knåpa ihop saker att ge bort!? Brukar du också pyssla ihop kort eller andra prylar när nägon fyller år eller om du bara vill göra någon glad?

1. Sparbössa Uggla, 95 kr hos favoritsaker.
2. Alfabetstavla med rosa inslag, 50*70 cm, 445 kr hos Isa form.
3. Grovstickad underbar sittpuff, 699 kr hos Lagerhaus.
4. Stor/liten elefantsparbössa, 399/89 kr hos barnvänligt.
5. Underbar molnfilt, 269 kr hos barnklassiker.
6. Mysig liten fotölj, 249 kr hos Åhléns.
7. Snygg tallriksunderlägg till matbordet, 119 kr hos barnvänligt.
8. Underbart söt svamplampa, 369 kr hos Barnvänligt.
9. En härlig personlig tavla, 40*50 cm, 395 kr hos Isa form.


Dessi at [Home and desire]

Vilka fina saker ni önskar er! Hoppas det blir något av detta! :)



Jag brukar baka, göra saft och dylikt att ta med när jag ska bort! :)



PUBLICERAT: 2011-10-27, 19:41:46 | URL: http://www.homeanddesire.blogspot.com
Louise

Håller fullständigt med dig det med silverskedar etc.



Det är en gummimatta som har en lång bakgrund utan användning=)

Vi fick den utav min pappa, som i sin tur fick den av sin gamla granne, som i sín tur också fått den. Haha =)

Men nu är den här & ska förbli här...

Kramis





PUBLICERAT: 2011-10-27, 22:30:33 | URL: http://stylinghouse.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: