Bordslampa


Hemkommen efter en storhandling och med en kopp kaffe i handen tar jag mig en välförtjänt paus nu när M förhoppningsvis sover en liten stund. Kanske lyckas jag även idag få henne att sova själv en stund, hoppas! Har inte hänt många gånger under hennes snart fyra månader. Hon kan oftast bara somna i bärselen på dagarna vilket kan vara rätt mysigt men man blir lite begränsad då det är svårt att göra saker som kräver att man böjer sig. Så nu uppskattas det mycket att vara lite fri och inte ha 8 kg att bära runt på magen...

Skulle vilja ha en ny bordslampa i vardagsrummet och har tidigare kikat på den lampan som finns på den nedre bilden (från Rusta). Men så såg jag en av Lagerhaus höstnyheter näligen lampan på den första bilden... Undrar om den finns med andra färger på sladden? Någon som vet? Jag ska ta en kik på den i verkligheten när vi åker till mamma framöver så får vi se.

Nu är det slut på kaffet och därmed vilan... Ska se om jag kan påbörja mina inbjudningskort till namngivningen men först en sväng ner i tvättstugan. Hoppas att eran dag innehåller roligare saker än storhandling och tvättning!


Emma

Åh den där lampan från lagerhaus blev jag just kär i;) Gillar den från rusta me men den andra var nog snäppet snyggare:) Ha det bra, kram emma



PUBLICERAT: 2011-09-21, 22:22:08 | URL: http://www.hemochinredning.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: