Bygg ett bord


Ja jag blev allt lite sugen när jag hittade detta på ikeas blogg... Även om jag nog hade valt att måla. Bordsskivan kan man utforma lite som man vill men jag gillar benbockarna. Kanske är så här jag ska bygga min arbetsbänk till övervåningen? En sak är säkert ekbordet i vårt kök kommer inte att få stanna länge till! Om jag inte målar det förstås. Gillar bordet med sina två iläggsskivor men inte färgen då. Det blir till att fundera vidare, nya stolar behöver vi också och nya lampor och golvet på bilden, ja tack! Oj, låter som att det kan bli rätt dyrt!


Emma

Hej, ingen aning faktiskt, men tror inte färgen var så speciell, däremot lackades det med nå superlack efter åt. Tror det är den lacken som gör att bordet hållits så bra :-) Jag ska höra med pappa min vad den heter :-)



PUBLICERAT: 2011-09-15, 14:32:41 | URL: http://hemmahosemppan.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: