Det närmar sig...




...semester och då ska vi komma hemifrån och ägna lite tid åt husvagnen som införskaffades i somras. När det gäller inredning och husvagnar så är det nog svårt att hitta ett objekt som har inredning som tilltalar mig. Nu är det ingen ny vagn som vi har köpt men det spelar ingen roll för inredningen i nya vagnar tilltalar inte heller... I alla fall har jag inte hittat någon ännu som gör det.

Det här blir ett spännande projekt att sätta tänderna i! Har tänkt att göra en budgetrenovering som gör stor skillnad viket gör det hela lite mer utmanade. På liten yta ska mycket smart och snygg förvaring rymmas och alla ytor som golv, tak och väggar ska få sig en make-over.

Bilderna hittade jag här och kommer från en gammal husvagn från 1978 som den amerikanske arkitekten Matthew Hofmann renoverade. Bilder som verkligen inspirerar. Jag vill skapa känslan av mitt hem i miniformat, de ni! Vi får väl se hur det går...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: