En liten, liten...


...lampa har kommit upp i det lilla fönstret i köket. Köpte den när jag var i Karlskrona förra veckan. Och på tal om köket här hemma har jag lite nya planer men mer får jag avslöja en annan dag för just nu gör jag allt jag kan för att fokusera på att övervåningen ska bli klar. Synd bara att sambon gått och blivit sjuk nu när vi skulle fixat taket i badrummet i helgen. Jag har dock hunnit med att slipa väggarna i hallen så nu väntar vävning och målning. Skulle gjort det ikväll men limmet var kasst så det bli till att handla nytt imorgon... Nej, nu blir det soffan och kanske en kall... Ha det bra!


Emma

Jättesnygg lampa:) Det går sjukdomar överallt verkar det som, hoppas han kryar på sej och att du klarar dej:) Ser fram emot fler bilder! Ha det bra, kram emma



PUBLICERAT: 2011-09-10, 23:23:28 | URL: http://www.hemochinredning.blogspot.com
Hanna

Tack, det ja dessvärre har jag redan varit sjuk men nu är det bättre... Fler och bilder kommer, bara att hålla utkik!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: