En överaskning eller två...


Igår gick jag ut för att hämta posten och vad hittade jag då? Jo ett stort paket som fyllde HELA lådan!:) Det var till mig och kanske inte helt oväntat eftersom det är min dag imorgon och min släkt bor lite för långt bort för att titta förbi... Och nej, jag är inte alls nyfiken av mig och skyller i stället på min sambo som övertalade mig att öppna... en underbart fin höstjacka hittades, tusen tack!

Senare på kvällen försvann sambon och kom efter en stund med ett paket i handen. Vilket fusk! Två paket redan två dagar innan men nu är jag glad för jag har redan haft en del nytta av min fina surfplatta som han hade köpt till mig, du är för go, tack snälla!

Idag har tjejernas farmor och farfar varit på besök och vi har tagit det lugnt grillat och druckit gott vin. En underbar lördag helt enklet. Hoppas att din helg också varit bra så här långt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: