Höst!


Dagen har gått undan och det har varit full fart på mig och barnen här hemma! Jag har passat på att städa lite men så mycket mer än det och en massa lekande har jag inte hunnit med... Ni får några bilder från hallen som har fått lite höstiga färgklickar.

Idag var jag i väg en sväng med barnen till lekplatsen, då insåg jag verkligen att hösten är här, på riktigt! Visst är det skönt med frisk och härlig höstluft men lite tungt känns det när man har hela långa vintern framför sig. Mest för att det är sååå himlans mörkt och för att vi har haft allt för mycket snö här nere de senaste åren... Men, men det är faktiskt rätt mysigt också. För nu kan man unna sig att sitta och mysa under en filt med en varm kopp te och samtidigt höra sprakandet från brasan... Vad tycker du om hösten och vintern?


Emma

Ni har det så fint:) Jag älskar hösten & vintern även om det kunde vara lite mindre kallt och lite mindre snö detta året:) Ha det bra, kram emma



PUBLICERAT: 2011-09-19, 22:16:25 | URL: http://www.hemochinredning.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: