Lite färg tack


Hemma igen efter dagislämning och vaccination av lilla M som redan hunnit blivit tre månader. Vart tar tiden vägen?! Det blev ingen mjukfogning av badrummet igår men förhoppningsvis idag istället. Vi har även beställt handfaten och förvaringsskåpet från Kvik. Var meningen att vi skulle gjort det för ett tag sedan men det har lixom inte blivit av. Nu får vi se om det blir något takfixande i badrummet i helgen, min sambo håller nämligen på att bli sjuk:( Om inte får väl jag se till att kvickna till så att jag kan måla lite eller nåt. Tänkte ta ett ryck med hallen på övervåningen snart så att jag kan få flytta ut mina saker och inreda min lilla vrå:) Nog om det.. Jag tröttnade på väggorden i hallen och gjorde en liten tavla i stället. Tänkte ta och liva upp hallen med någon färg och lite nya prylar snart, måste bara bestämma mig för hur jag vill ha det först... Så här ser det ut idag, lite väl svart-vitt och avskalat kanske? Vilken färg skulle du valt?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: