Lite nytt


Då har det gått ett par dag sedan jag var här... Idag har vi tillbringat större delen av dagen på barnkalas för A som fyller 2 år på tisdag. Det bjöds på supergod tågtårta och goda kakor, tack snälla! Nästnästa tisdag är det T:s tur så om en vecka blir det kalas här hemma. Måste nog börja planera lite inför detta snart. Tårta är roligt att baka, undrar om jag hinner?

Det har hunnit hända lite här hemma även om det gärna hade fått hända lite mer;). Jag har målat lite vitt i hallen på nerdervåningen eftersom vi tröttnat på tapeten som vi har haft där i några år nu. Har även piggat upp med lite färg och har ett par saket till som ska fixas så bilder kommer framöver...

I stället får ni ett par bilder från fönstret i köket. Fick ett ryck igår och planterade om blommor samt planterade några nya på nedervåningen. Saker flyttades runt och det här är en glimt av det hela.

Jag shoppade lite nya kläder till barnen i fredags så igår gjordes en rejäl rensning bland alla kläder och snart blir det att sälja av en del på Tradera. MÅSTE fixa ny klädförvaring till barnen snart! Blir galen då jag endast har en liten fjuttig byrå till båda. Har en plan för detta men tiden tycks inte räcka så jag får nog prioritera om lite snart.

Till badrummet har lampor inhandlats. Det ska upp åtta spots och elrör, pottor och reglar är på plats! Nu är det dags för gipssättning och efter det väntar spackling vävning och målning. Dörren ska också på plats och smyg till fönstret ska monteras. SEN är det dags för inredningen att flytta in... Har du också många projekt på gång där hemma?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: