Målat


Då var det tisdag igen och allt är som vanligt... Sambon var sjuk och hemma från jobbet igår så det känns lite mer som måndag än tisdag för mig. Igår blev inte så mycket gjort förutom att jag passade på att måla lite medans båda barnen samt deras pappa låg och sov. Snacka om synkat! Jag har målat två omgångar och ska nu fixa till några småskavanker runt och under balkarna innan jag målar en sista gång. Sen blir det taksättning och listning (kanske dröjer, hoppas inte)...

Det var ett tag sedan jag målade senast och jag är väldig sugen på att måla resten av hallen och även hela nedervåningen men det blir lite svårt då min yngsta helst vill sitta i bärsele på magen hela tiden, helst när hon sover också... Till helgen blir det nog inte så mycket gjort för mig eftersom C förhoppningsvis är frisk och ska fixa med taket i badrummet. Kan ju hoppas på sovsynkade barn så kanske jag kan måla någon timme;) Ha en bra dag!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: