Skrivbord


Höj- och sänkbart lutat arbetsbord, ja tack! Här hittade jag en tjej som har just detta. Synd bara att jag ska ha mitt under snedtak, tveksamt om det skulle få plats. Jag som tycker om att stå upp i bland när jag pysslar, speciellt nu när jag ofta har M i bärsele.

Jag gillar även skrivbordet på den nedersta bilden. Förvaringen i väggen tycker jag också är smart då man som jag har en hel del prylar och papper som ska förvaras. Men jag hade kanske valt att ha lite mer av förvaringen stängd, det lätt ser rörigt ut annars. Bilden är lånad från Family living.

Det blev en lugn början på kvällen innehållande lite inspirationssökande till kommande projekt, nu åter till livet som tvåbarnsmamma:). Ha det gott!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: