Soffmys


Kollage av mig med bilder lånade från Ilva.

Jag hittade några gobitar när jag kikade in på Ilvas hemsida. Det var länge sedan jag var i butiken men det kanske kan vara värt ett besök nästa gång vi åker till Mamlö...

Har inte varit här på någon dag nu för jag har haft så mycket annat i huvudet. Tror att T:s 2-årsdag fick mig att inse att tiden går väldans fort. Igår insåg jag tex att jag snart jobbat/ varit mammaledig i tio år. Nu börjar jag bli sugen på att plugga så vem vet kanske en kombination av studier och arbete blir verklighet om ett år...

Här hemma har allt gips kommit på plats i badrummet så nu väntar spackling och målning, kan det gå segare än vad det gör just nu? Jag antar att ni som jag börjar tröttna på att det aldrig händer något nytt. Vi ska fösöka göra ett ryck i helgen så får vi se vad som händer... Har du också något projekt där hemma som dragit ut på tiden?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: