Väven på plats!


När jag ändå är på gång lägger jag upp några bilder på hallen också. Har nämligen vävat väggen med alla balkarna idag. Lite pilligt men det ska nog bli bra till slut! Nu återstår målning, montering av resterande taket och en del finlir såsom litstning... Sen är det dags för det roligaste, det som man hela tiden vill göra först men som alltid får vänta alldeles för länge... Hoppas att din dag har varit lika bra som min! Själv har jag fyllt år och firat med tårta:)


Emma

Åh vad härligt med balkar, så snyggt! Ja visst får man vänta på tok för länge med piffandet men det är ju väl värt väntan:) Stort grattis på födelsedagen, hoppas din dag varit toppen! Ha det bra, kram emma



PUBLICERAT: 2011-09-11, 21:52:12 | URL: http://www.hemochinredning.blogspot.com
Hanna

Ja visst är det värt väntan! Tack,

Jag har haft det toppen!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: